Czas nas las do końca miesiąca

Kaufland ma świadomość, że dynamiczny rozwój biznesu oznacza również rosnącą odpowiedzialność za społeczeństwo i ekosystem. Od początku działalności w Polsce firma przykłada dużą wagę do rozwoju w sposób zrównoważony, z poszanowaniem środowiska naturalnego.

Sieć wyznaczyła sobie ambitne cele dotyczące ochrony klimatu, w tym m. in. do 2030 roku chce ograniczyć emisje związane z działalnością przedsiębiorstwa o 80% (w stosunku do 2019 r.). Jakie działania podejmuje Kaufland, aby zrealizować tę misję? Zasila wszystkie swoje obiekty zieloną energią. Inwestuje w energooszczędne i ekologiczne instalacje chłodnicze, oświetlenie i odzysk ciepła odpadowego. Ogranicza zużycie tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów marek własnych i zwiększa możliwości ich recyklingu. Stawia na zrównoważoną logistykę, optymalizuje transport, rozwija sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych.

A teraz Czas na las z Kaufland Card! Zadrzewianie to kolejne przedsięwzięcie, którego celem jest ograniczenie śladu węglowego, ochrona klimatu i bioróżnorodności. Lasy i inne rozległe tereny zielone pełnią ważną rolę związaną ze wsparciem bioróżnorodności, retencji oraz pochłanianiem dwutlenku węgla. Są siedliskiem dla wielu gatunków roślin i zwierząt. Mając tego świadomość, we współpracy z Fundacją Aeris Futuro rozpoczynamy akcję Czas na las z Kaufland Card, do której zapraszamy klientów.

W okresie od 11 do 30 kwietnia mogą oni wymieniać zebrane punkty lojalnościowe na dedykowany kupon z symbolem drzewa. Wystarczy 500 punktów, by zasadzić drzewo. Następnie wspólnie z Fundacją Aeris Futuro i lokalną społecznością zazielenimy wyznaczony teren – wyjaśnia Maja Szewczyk, dyrektor Działu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

Cieszymy się, że możemy połączyć siły z tak dużą marką jak Kaufland. Mamy nadzieję, że poprzez akcję Czas na las z Kaufland Card zachęcimy klientów do prostych działań na rzecz ochrony klimatu i posadzimy kolejne tysiące drzew – mówi Marek Piątkowski, prezes Fundacji Aeris Futuro.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*