Nasze stoisko jak magnes

W dniach 28 lutego – 2 marca na terenach MTP odbywają się Targi Edukacyjne. Należą one do największych tego rodzaju w Polsce. Wśród wielu stoisk i wystawców uwagę zwiedzających przyciąga Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. W jego promocję bardzo zaangażowali się studenci. Jak co roku, organizacja stoiska spoczywała na barkach Biura Promocji UAM oraz przewodniczącego Komisji ds. Promocji Studiów – Mateusza Radziejewskiego. Jego i przedstawicieli pozostałych komisji bez trudu można było zauważyć na tych targach.

Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem. Przyszli studenci najczęściej dopytywali o kierunki humanistyczne i przyrodnicze oraz o możliwości rozwoju w ramach rozbudowującego się Kampusu Morasko, a także tutejszego Wielkopolskiego Centrum Nowych Technologii. Pytania dotyczyły również aktywności nie związanej z nauką – działalności w organizacjach studenckich oraz w grupach projektowych.

„Infrastruktura UAM i Targów Edukacyjnych 2014 jest inna niż w roku ubiegłym. Ważne, iż zainteresowanie naszą uczelnią nie słabnie. Bardzo się cieszę, że w promocję tak mocno zaangażował się studencki parlament i samorządy wydziałowe. Wszak, obok pracowników administracji, są podstawą dobrego marketingu” – stwierdził Mateusz Radziejewski.

———————–
Autor jest rzecznikiem prasowym PSS UAM

Fot. Andrzej Piechocki

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*