To może być dobra droga do eliminowania agresji słowa i wulgaryzmów z komentarzy. Ich autorzy będą bowiem precyzyjniej identyfikowalni.
Serwisy Wyborcza.pl i Wyborcza.Biz właśnie wprowadziły ograniczenie dla osób komentujących ich treści. Od tej pory możliwość taką mają wyłącznie prenumeratorzy. Agora ma ich aktualnie około 100.000. Teraz komentarze w serwisach Agory mogą zamieszczać jedynie prenumeratorzy.
– Zamykamy się na pewną grupę odbiorców, ale taka jest cena ucywilizowania internetowych dyskusji. Kiedy kilka lat temu wprowadził je u siebie słowacki tytuł „Tyzden” odnotował duży wzrost ruchu – powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl – Vadim Makarenko, redaktor naczelny Biqdata.pl (Agora SA), który poinformował o zamknięciu komentarzy na Wyborcza.pl, na Twitterze 18 sierpnia.
Fot. zrzut ekranu www.wyborcza.pl
Dodaj komentarz