Wybór czytelników

Z danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że w okresie od października 2014 do marca 2015 liderem wśród dzienników pozostaje ,,Fakt” (11,44%) przed ,,Gazetą Wyborczą” (8,31%) i ,,Super Expressem” (4,27%). Tygodnikiem, który plasuje się na 1. miejscu jest ,,Tele Tydzień” (22,91%), a tuż za nim znajduje się ,,Życie na gorąco” (15,09%) oraz ,,Chwila dla Ciebie”(10,97%). Wśród dwutygodników największą popularnością cieszą się ,,Przyjaciółka” (11,25%) ,,Pani Domu” (10,63%) oraz ,,Naj” z wynikiem (8,63%). Najczęściej wybieranymi miesięcznikami są ,,Twój Styl” (8,68%) ,,Skarb” (7,68%) oraz ,,Claudia” (6,10%). Z kolei największym czytelnictwem wśród dwumiesięczników pochwalić się może ,,Komputer Świat Twój Niezbędnik” (1,48%), a także ,,Auto i Świat 4×4” (1,12%).

Jak informuje www.press.pl, „średnia sprzedaż „Polityki” w pierwszym kwartale br. wyniosła 119 223 egz. (wzrost o 0,51 proc.) i była wyższa od wyniku tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) – 113 796 egz. (spadek o 1,94 proc.). Wynik „Wprost” (AWR Wprost) to 50 999 egz. (spadek o 0,78 proc.). Natomiast tygodnik „W Sieci” (Fratria) sprzedawał się średnio w 74 185 egz. (spadek o 6,51 proc.), czyli lepiej niż „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) – 52 059 egz. (spadek o 21,5 proc.). „Tygodnik Angora” z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) miał średnią sprzedaż 295 888 egz. (spadek o 5,57 proc.). Wzrost sprzedaży odnotował „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – o 11,14 proc., do 18 356 egz.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*