Są gotowi do działania!

Od rozpoczęcia kampanii Mistrzowie klimatu Cartoon Network minęło zaledwie 9 tygodni. Dzieci w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie już udowodniły swoje zaangażowanie w walkę z ociepleniem klimatu.

Chcą być częścią pozytywnej zmiany. Na całym świecie podjęły się wykonania ponad pół miliona wyzwań, dostępnych na stronie Mistrzów klimatu Cartoon Network. Efekty kampanii, przeprowadzonej w wielu krajach jednocześnie, pokazują zaangażowanie młodych widzów: są gotowi do działania.

Polska znalazła się wśród 5 krajów, w których dzieci wykonały najwięcej wyzwań Mistrzów klimatu na całym świecie! Wynik akcji Cartoon Network jest tym ciekawszy w kontekście publikacji najnowszego raportu IPCC, który przedstawia palące kwestie dotyczące zmian klimatycznych.

Stworzyliśmy Mistrzów klimatu Cartoon Network, by odpowiedzieć na rosnący niepokój dzieci zmartwionych zmianami klimatu i wspierać je w realizowaniu pozytywnej zmiany. Chcieliśmy zachęcić do podjęcia działań, dzięki którym głosy dzieci zostaną zauważone. Wciąż rosnąca liczba ponad pięciuset tysięcy wyzwań na całym świecie pokazała nam, że musimy stworzyć dzieciom okazję do angażowania się. Jesteśmy pod dużym wrażeniem tego, jak działają młodsze pokolenia. Inspirują nas. Cartoon Network pomaga dzieciom wpływać na otaczający je świat, dlatego kampania będzie naszym priorytetem w nadchodzącym czasie – mówi Vanessa Brookman, Head of Kids, WarnerMedia EMEA.

Cartoon Network zamierza inspirować małych widzów, by podejmowali w domu i w swojej społeczności drobne, ale istotne działania, które będą korzystne dla planety. To wyzwania takie jak: „Oszczędzaj wodę!”, zachęcające Mistrzów klimatu do zastępowania kąpieli w wannie prysznicem lub „Torby do torby!” namawiające do ponownego użytkowania plastikowych toreb. Wszystkie wyzwania powstały we współpracy z WWF, są zróżnicowane i dopasowane do umiejętności dzieci, ale także dostosowane do potrzeb całych klas szkolnych i rodzin. Dzięki temu wszyscy chętni mogą się zaangażować.

Cartoon Network będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*