Telewizja musi walczyć o widza. Jedną z form jest emisja programów rozrywkowych, na przykład teleturniejów. Jednym z nich jest Familiada.
Jak podaje portal WirtualneMedia.pl, w okresie od 2 września 2017 do 10 czerwca 2018 średnia widownia jej premierowych odcinków wyniosła 1,94 mln osób. To daje 20,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,92 proc. w grupie komercyjnej. Dzięki temu TVP2 zajęła pierwsze miejsce w tzw. „wielkiej czwórce”. Kolejne: drugie – Polsat (6,32 proc), trzecie – TVP1 (6,28 proc.) i czwarte TVN (5,54 proc.). Familiada w sezonie 2017/2018 dla TVP2 uzyskała 20,52 mln. zł z tytułu wpływów reklamowych (dane cennikowe, bez rabatów).
Statystyka oglądalności Familiady została przygotowana przez specjalistów portalu WirtualneMedia.pl w oparciu o dane Nielsen Audience Measurement. Program na antenie telewizyjnej znajduje się od 1994 roku. Jego gospodarzem jest Karol Strasburger.
Fot. zrzut ekranu www.familiada.vodtvp.pl
Dodaj komentarz