Jesteśmy na dobrej drodze

Idea „Zero Waste” zatacza, i bardzo dobrze, coraz szersze kręgi. Zachęca ona do używania na co dzień produktów wielokrotnego użytku, do życia za pan brat z ekologią. Właśnie wystartował w internecie poznański sklep Huli.

W dosłownym tłumaczeniu oznacza zero marnowania. Jej wartość proporcjonalnie rośnie wraz z kolejnymi górami śmieci, które coraz bardziej nas zatruwają. Czy jest szansa na powstrzymanie tempa zaśmiecania środowiska? Z jednej strony należy upatrywać jej w stanowczych decyzjach administracyjnych (krajowych i międzynarodowych), z drugiej – w zmianie naszych dotychczasowych przyzwyczajeń.

„Styl życia w duchu less waste – czytamy na stronie sklepu internetowego Huli https://hulistore.eu – nie jest taki trudny. Wystarczy zacząć od kilku prostych kroków… Chcemy inspirować ludzi do zdrowszego i bardziej zrównoważonego stylu życia.” Bo, jak mawia Robert Swan, dyrektor generalny firmy Intel i znany podróżnik, „zagrożeniem dla naszej planety jest przekonanie, że ktoś inny ją uratuje.”

Od nas, naprawdę, wiele zależy. I coraz więcej osób zdaje sobie z tego sprawę. Pierwsze jaskółki widać w sklepach i w internecie. Klienci z własnym koszykiem, parcianą torbą, rezygnują z plastikowych toreb. I nie należą już do rzadkości. Dla nich biodegradowalność  nie jest pustym hasłem. To nagląca konieczność. W internecie coraz więcej możliwości zakupu produktów wielokrotnego użytku. Z każdym miesiącem w e-sklepach znajdujemy coś nowego. W tych dniach swoją obecność w internecie zaznaczył poznański sklep internetowy Huli. W jego ofercie na przykład: woreczki z bawełny organicznej GOTS, woskowijka wegańska, bambusowe sztućce, bambusowy termos. Pierwszych nabywców sklep Huli nagradzał kuponem rabatowym.

Jesteśmy na dobrej drodze. Rzecz teraz w tym, aby było nas coraz więcej. W Polsce, w Europie, na świecie. Zatem – zacznijmy od siebie. Sklep Huli zachęca: „Dokonaj zmiany z nami”.

Fot. materiały sklep internetowy Huli:  https://hulistore.eu/pl/

 

 

 

 

 

2 komentarze do Jesteśmy na dobrej drodze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*