Najpierw były tabliczki na przystankach, potem strona internetowa, sms na komórki, a teraz aplikacja na smartfony.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu idzie z duchem czasu. Oprócz rozwiązań tradycyjnych, sięga po nowoczesne technologie, aby przyspieszyć przesyłanie informacji do swoich pasażerów. Jednym z najwygodniejszych obecnie rozwiązań jest zastosowanie aplikacji na smartfony.
Na stronie internetowej przedsiębiorstwa znajduję wypowiedź Wojciecha Tulibackiego, prezesa Zarządu MPK Poznań Sp. z o.o.: „Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej aplikacji, bo stawiamy na nowe rozwiązania, coraz więcej osób korzysta ze smartfona, a wiemy, jak wielką rolę dla sprawnej komunikacji spełnia szybka, nowoczesna i skuteczna informacja.”
Aplikacja informuje pasażerów o nagłych zdarzeniach (awarie, wypadki). Program nazywa się „myMPK” i można go za darmo pobrać z serwisu GooglePlay.
Fot. Sic!
Dodaj komentarz