…by maluch czuł się bezpieczny

Hiszpańska organizacja Aid to Children and Adolescents at Risk Foundation (ANAR), pomagająca najmłodszym, ruszyła z kampanią “Only to Children” (“Tylko dla dzieci”). Dzięki agencji reklamowej Grey, od kilku dni można oglądać wyjątkowe billboardy. Druku soczewkowy umozliwia pokazanie różnych obrazów. I tak dzieci widzą pobitą i zakrwawioną twarz chłopca, dorośli – jej przeciwieństwo. Tylko dzieci zobaczą też numer telefonu, pod którym znajdą pomoc.

Jak to działa? Wszystko zależy od kąta oglądania. Ważny jest tu wzrost odbiorcy: dorośli nie będą w stanie zobaczyć blizn, siniaków i zdania: „Jeśli ktoś cię bije, zadzwoń do nas, a my ci pomożemy”. Dla nich przygotowano inny przekaz: „Czasami krzywda jest widoczna tylko dlatego, kto jest krzywdzony.”

Ta technika ma zadziałać zwłaszcza w momencie, gdy przed reklamą stoją razem i dziecko, i rodzic, który jest często jego oprawcą. Wszystko po to, by maluch czuł się bezpieczny.

Fot. Patrycja Siewior

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*