Wygrana przepustką do finału w Paryżu

Studentki Dorota Balewicz, Kamila Nowakowska i Marta Orszt z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu zostały laureatkami regionalnego etapu międzynarodowego konkursu L’Oréal Brandstorm.

Po raz pierwszy na szczeblu lokalnym konkursu zmierzyły się ze sobą studenckie zespoły z Polski oraz krajów bałtyckich. Wygrana w etapie lokalnym jest przepustką do wielkiego finału odbywającego się w maju w Paryżu, podczas którego o nagrodę główną będą walczyć najbardziej utalentowane drużyny z całego świata.

Uroczysty finał etapu regionalnego odbył się 9 kwietnia w warszawskim PinUp Studio. W tym roku po raz pierwszy rywalizowały ze sobą studenckie zespoły z Polski oraz krajów bałtyckich. Decyzją jury nagroda główna powędrowała do rąk teamu z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu w składzie: Dorota Balewicz, Kamila Nowakowska i Marta Orszt. Ich projekt „fryzjerskiego salonu przyszłości” otrzymał także dodatkowe wyróżnienie – nagrodę w kategorii CSR – za podejście uwzględniające zasady zrównoważonego rozwoju. Nagroda w kategorii BRAND przypadła zespołowi ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w składzie: Edyta Zakrzewska, Katarzyna Kica, Magdalena Królik. W kategorii TECH natomiast wyróżniony został zespół z Uniwersytetu w Wilnie w składzie: Karolina Bardauskaite, Neda Šimkutė i Sima Mičiūnaitė.

Laureatki regionalnego etapu otrzymały nagrodę pieniężną w wysokości 1000 euro oraz bilet wstępu do wielkiego finału, który odbędzie się 17 maja w Paryżu. Paryski etap konkursu będzie okazją do spotkań z przedstawicielami Grupy L’Oréal, lepszego poznania struktur firmy, a także uczestniczenia w sesjach mentoringowych i coachingowych z udziałem ekspertów. Konkurs zakończy uroczysta gala i ogłoszenie przez międzynarodowe jury zwycięskich drużyn, które otrzymają po 10 000 euro za zdobycie pierwszego miejsca w każdej z kategorii, bądź jednej drużyny, która łącznie otrzyma 30 000 euro za zdobycie pierwszego miejsca we wszystkich kategoriach. Ponadto zwycięzcy otrzymają propozycję stażu w strukturach firmy L’Oréal oraz udadzą się na wycieczkę marzeń.

Odbywający się od 26 lat konkurs  L’Oréal Brandstorm to jeden z najbardziej rozpoznawalnych inkubatorów młodych talentów na świecie. Tylko w ubiegłym roku w konkursowych zmaganiach wzięło udział 25 tysięcy studentów z 60 krajów, którzy łącznie zgłosili ponad 5,5 tys. innowacyjnych projektów. W dotychczasowej historii konkursu wśród wyróżnionych projektów znalazł się m.in. projekt studentów z Politechniki Warszawskiej, który w ubiegłorocznym międzynarodowym finale zajął IV miejsce w kategorii TECH. Natomiast w 2016 roku koncept studentek Szkoły Głównej Handlowej, które zaprezentowały aplikację do skanowania skóry w 3D okazał się najlepszy spośród zgłoszeń nadesłanych z ponad 300. uczelni z całego świata. Innowacyjne podejście  L’Oréal do poszukiwania i rozwijania młodych talentów czynią firmę jednym z najbardziej atrakcyjnych pracodawców, co znalazło potwierdzenie w tegorocznym rankingu „Top Companies”, przygotowanym przez LinkedIn, w którym L’Oréal zajął wysoką pozycję na czterech dużych rynkach: we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Brazylii.

Brandstorm to jedna z pionierskich inicjatyw firmy L’Oréal, organizowana od 1992 roku. W tym czasie uczestniczyło w niej 120 000 studentów z 60 krajów, którzy ubiegali się o nagrodę główną oraz możliwość rozpoczęcia kariery w strukturach firmy. Przez te lata konkurs ewoluował od inicjatywy marketingowej do biznesowej, poruszającej tematykę rozwoju produktu, travel retail a także digital. W Polsce projekt co roku gromadzi setki uczestników z różnych uczelni w całym kraju.

L’Oréal już od ponad 100 lat poświęca się pięknu. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 34 różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2017 roku obroty sięgające 26.06 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, L’Oréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w domach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych, własnych sklepach firmowych, a także w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy stanowi podstawę dla strategii L’Oréal dążącego do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów w każdym zakątku świata. Najnowsze zobowiązanie L’Oréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020 „Sharing Beauty With All” stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*