Wystartowała 5. edycja kreatywnego konkursu organizowanego przez Papaya Films. Pula nagród w tej edycji wynosi 60 000 zł. Premierowy pokaz filmów odbędzie się na finałowej gali w połowie czerwca.
Papaya Young Directors kierowany jest do młodych twórców w wieku 20-30 lat: studentów szkół filmowych, początkujących copywriterów, filmowców i wszystkich tych, którzy nie boją się łamać stereotypów i myśleć nieszablonowo. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest napisanie eksplikacji w odpowiedzi na creative startery marek Partnerów Głównych. W tym roku na uczestników czekają nowe marki, które zadebiutują na polu konkursowym: EB, McDonald’s, PZU, Fundacja Orange, DPD oraz Sprite. EB czeka na świeże pomysły, które wpiszą się w głośną kampanię „Tymczasem”. Młodzi twórcy będą mogli zmierzyć się także z wybranym przez McDonald’s produktem 2 FOR U. Na odważne pomysły liczy również PZU, który z początkiem tego roku ogłosił nową strategię komunikacji. Osoby, które dobrze czują się w pomysłach z obszaru CSR, będą mogły spróbować sił z promocją edukacyjnej działalności Fundacji Orange, umożliwiającej dzieciom i młodzieży dostęp do nowych technologii. DPD liczy, że twórcy stworzą uniwersalne komunikaty podkreślające, że wszyscy korzystają z usług kurierskich. Z kolei Sprite chce podkreślić swój młodzieżowy wizerunek.
Trzeba odczarować reklamę i powiedzieć: to jest kapitalne pole doświadczalne i nauka warsztatu. To również miejsce, w którym można opowiadać bardzo ważne historie – mówi Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films.
Zgłoszenia przyjmowane będą do 2 marca 2018.
Więcej informacji na stronie:
http://papayayoungdirectors.com/
oraz w mediach społecznościowych:
https://www.facebook.com/papayayoungdirectors/
https://www.instagram.com/papaya_young_directors/
https://vimeo.com/papayayoungdirectors
Kontakt:
Milena Zacharzewska
Dodaj komentarz