Przejrzystość i uporządkowanie treści

Fragment strony głównej portalu WirtualneMedia.pl

Portal w całości koncentrujący się na mediach i reklamie, WirtualneMedia.pl od kilku dni prezentuje się w całkowicie nowej szacie. To największa z dotychczasowych zmian dotyczących wyglądu i funkcjonalności.  

– Narysowaliśmy się zupełnie od nowa: mamy nową stronę główną, nową stronę artykułową, nowy moduł z ogłoszeniami o pracę, eventami, nowe… wszystko – poinformowała redakcja, podkreślając skalę przedsięwzięcia.

„Nowy wygląd portalu – czytamy na stronie www.wirtualnemedia.pl – to przede wszystkim większa przejrzystość i uporządkowanie treści. Zmienił się sposób prezentowania materiałów, poprawiono hierarchię informacji, a także usunięto usterki, które irytowały użytkowników. Zmieniono także system komentarzy, który lepiej pozwala walczyć ze spamem i moderować komentarze.

Uspójniono kolorystykę, postawiono na granatowe i pomarańczowe akcenty. „Posprzątano” stronę główną, która jest bardziej przejrzysta i poukładana. Dodano parę nowych modułów, które podkreślają to, na co portal kładzie nacisk: lepsza prezentacja najbardziej jakościowych artykułów i wywiadów, animowanie społeczności komentujących oraz pokazywanie autorów i autorek z redakcji Wirtualnych Mediów.

Wdrożone zmiany nie mają być rewolucją na pokaz, ale praktycznym dostosowaniem serwisu do wymagań współczesnego internetu.”

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*