Portal w całości koncentrujący się na mediach i reklamie, WirtualneMedia.pl od kilku dni prezentuje się w całkowicie nowej szacie. To największa z dotychczasowych zmian dotyczących wyglądu i funkcjonalności.
– Narysowaliśmy się zupełnie od nowa: mamy nową stronę główną, nową stronę artykułową, nowy moduł z ogłoszeniami o pracę, eventami, nowe… wszystko – poinformowała redakcja, podkreślając skalę przedsięwzięcia.
„Nowy wygląd portalu – czytamy na stronie www.wirtualnemedia.pl – to przede wszystkim większa przejrzystość i uporządkowanie treści. Zmienił się sposób prezentowania materiałów, poprawiono hierarchię informacji, a także usunięto usterki, które irytowały użytkowników. Zmieniono także system komentarzy, który lepiej pozwala walczyć ze spamem i moderować komentarze.
Uspójniono kolorystykę, postawiono na granatowe i pomarańczowe akcenty. „Posprzątano” stronę główną, która jest bardziej przejrzysta i poukładana. Dodano parę nowych modułów, które podkreślają to, na co portal kładzie nacisk: lepsza prezentacja najbardziej jakościowych artykułów i wywiadów, animowanie społeczności komentujących oraz pokazywanie autorów i autorek z redakcji Wirtualnych Mediów.
Wdrożone zmiany nie mają być rewolucją na pokaz, ale praktycznym dostosowaniem serwisu do wymagań współczesnego internetu.”
Dodaj komentarz