Procter&Gamble swój konkurs opisuje trafnie i lapidarnie: „Jeśli uważasz, że masz to, czego potrzeba, aby nakreślić strategię wysokiego szczebla dla marki o wartości miliarda dolarów, przetestuj swoją wiedzę biznesową w globalnym wyzwaniu, jakim jest CEO Challenge”.
W październiku 2017 odbyła się rejestracja kandydatów do pierwszej globalnej edycji konkursu P&G CEO Challenge. Jest on kierowany do studentów z 36 krajów całego świata, w tym z Polski, jest otwarty dla wszystkich studentów ostatnich lat szkół wyższych, którzy biegle mówią po angielsku.
Konkurs ma kilka etapów. Pierwszym było standardowe zgłoszenie studentów. Następnie wybrani spośród nich otrzymali pierwsze zadanie, które dotyczyło opracowania strategii wprowadzenia na globalny rynek nowego produktu Head & Shoulders. Drugi etap odbył się jeszcze online, ale już kolejny na żywo w Warszawie 22 i 23 lutego 2018, uczestnicy walczyli o przepustkę do finału na poziomie europejskim. Ten odbędzie się w kwietniu 2018 w Rzymie. Zwycięska drużyna poleci do Panamy, aby stawić czoła najlepszym zespołom z całego świata i powalczyć o zwycięstwo w globalnym finale konkursu. Stawką finałową zmagań jest wyjazd na międzynarodową konferencję „P&G 2018 Signal” w Cincinnati w USA, podczas której studenci będą mogli poznać najnowsze trendy rynkowe i to w gronie liderów i managerów ze świata biznesu.
W zwycięskim zespole konkursu w Warszawie są studenci z Polski: Katarzyna Gajewska (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), Robert Duczyński (warszawska SGH) i Piotr Falkowski (Politechnika Warszawska).
Fot. materiały prasowe
Inna Pokorna
Dodaj komentarz