Praca magisterska Huberta Ossowskiego „Komunikowanie wartości w dobie Twittera na przykładzie Wspólnoty Sant’Egidio”, napisana pod kierunkiem prof. UAM dr hab. Agnieszki Stępińskiej, zajęła pierwsze miejsce w „Konkursie im. Jana Pawła II na najlepszą pracę magisterską i rozprawę doktorską nt. roli mediów w promowaniu godności człowieka inspirowanym nauczaniem Kościoła”, organizowanym przez Fundację „Dzieło Nowego Tysiąclecia”.
Jego celem jest promowanie prac i rozpraw, w których znajduje się analiza roli środków społecznego przekazu w promowaniu godności człowieka oraz uwzględnione zostało nauczania Kościoła o mediach lub procesach komunikacji w społeczeństwie. W skład Kapituły Konkursu wchodzą badacze mediów i komunikacji społecznej reprezentujący polskie uczelnie. Jej członkowie dokonują oceny prac mając na uwadze: zawartość merytoryczną pracy, oryginalność w przedstawieniu tematu, ukazany związek z nauczaniem Kościoła, poprawność językową.
Nagroda wręczona została, w przeddzień XX Dnia Papieskiego, podczas gali Totus Tuus na Zamku Królewskim w Warszawie.
Fot. Tomasz Gołąb Foto Gość www.radioem.pl
Dodaj komentarz