Młode talenty poszukiwane

Zarządcy i właściciele centrów handlowych zapraszają studentów i studentki  oraz środowisko start-upowe i twórców nowych technologii na bezpłatne warsztaty design thinking.

Ruszył nabór do programu Challenger 2.0 stworzonego przez Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji NextGenLab. Organizatorem prac jest Retail Institute. W trakcie dwutygodniowych warsztatów uczestnicy poznają od podszewki potrzeby i wyzwania stojące przed branżą handlową.  We współpracy z liderami polskich i europejskich centrów handlowych, uczestnicy programu Challenger 2.0 będą mieli możliwość projektowania udoskonaleń usług, procesów, metod marketingowych, sprzedażowych, organizacyjnych i wielu innych.

Branża centrów handlowych poszukuje młodych talentów, którym rzuca wyzwanie stworzenia koncepcji centrum handlowego przyszłości. Najciekawsze pomysły i idee, wypracowane przez zespoły projektowe w trakcie programu Challenger 2.0, zostaną nagrodzone i wdrożone przy pełnym wsparciu nie tylko zespołu Retail Institute, ale i firm stojących za nim.

– Challenger 2.0 to przede wszystkim program edukacyjny, w ramach którego studenci, start-upy i spółki technologiczne poznają specyfikę branży centrów i sieci handlowych oraz nowoczesne narzędzia tworzenia innowacji. Stworzone w trakcie programu grupy projektowe opracują unikatowy bank innowacji, pomysłów i rozwiązań, będących odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania określonych segmentów klientów i konsumentów – mówi Anna Szmeja, prezes Retail Institute.

Jak aplikować do Challenger 2.0? Na stronie www.nextgenlab.com.pl w zakładce aplikuj, znajduje się prosty formularz, który należy starannie wypełnić. Aplikacja do programu jest bezpłatna dla NGO’s, studentów i spółek start-upowych. Partnerami korporacyjnymi programu Challenger 2.0 są firmy Apsys Polska, ECE Projektmanagement oraz Mayland Real Estate. Partnerami merytorycznymi są: METRO PROPERTIES, Stary Browar, IMS SA oraz Uczelnia Wyższa Łazarskiego.

Fot. CH Serenada-Mayland (materiały prasowe)

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*