Zynga, jeden z największych producentów gier mobilnych na świecie właśnie stał się własnością Take-Two Interactive – wydawcy takich gier, jak Grand Theft Auto V czy Red Dead Redemption 2. CEO Take-Two chce wykorzystać Zyngę do przeniesienia swoich największych marek na urządzenia mobilne.
12,7 miliarda dolarów – tyle kosztowało wykupienie Zyngi. CEO Take-Two, Strauss Zelnick, na zebraniu inwestorów przedstawił plany, jakie ma odnośnie tej firmy. Każda marka należąca do firmy prowadzonej przez Zelnicka była sparowana ze studiem należącym do producenta gier mobilnych z podpisem mówiącym o okazji do przeniesienia gier Take-Two na urządzenia mobilne oraz dodaniu nowych trybów gry. W Q&A, które nastąpiło po prezentacji, Zelnick stwierdził, że największą zaletą tego przejęcia jest możliwość zoptymalizowania procesu tworzenia nowych gier na dotychczas nie eksplorowanym przezeń rynku gier mobilnych.
CEO Take-Two nie sprecyzował, jakie marki miałyby się znaleźć na urządzeniach mobilnych, ani w jakiej formie te gry miałyby powstać.
Dodaj komentarz