Najnowsza książka dr. Jakuba Jakubowskiego (Zakład Socjotechniki i Marketingu Politycznego) pt. „Social media i polityka. Organizacja – procesy – finanse” ukazała się nakładem Wydawnictwa Naukowego WNPiD.
We wstępie czytamy między innymi: „Polityka przeniosła się do internetu – można często usłyszeć w sytuacjach, gdy w serwisie Twitter trwa dyskusja o kolejnej dymisji, reformie, aferze, posiedzeniu czy demonstracji. Składają się one na niekończący się „serial”, który dla wielu osób stanowi stały przedmiot zainteresowania. Istotnie, polityka i sieć znajdują się w relacji permanentnej symbiozy. Emocje towarzyszące polityce zapewniają niezbędny dla ekonomicznego rozwoju mediów buzz, a więc „sieciowy gwar” skutkujący odpowiednim ruchem na stronach partii i polityków. Ponadto, cechy internetu takie jak szybkość, skrótowość i sieciowa struktura sprawiły, że stał się on istotnym czynnikiem redefiniującym relacje na linii politycy–media–obywatele. To, co zrewolucjonizowało pojawienie się 24-godzinnej telewizji informacyjnej, sieć jedynie napędziła.”
Autorowi gratulujemy, zachęcamy do lektury!
Osoby zainteresowane lekturą pełnej wersji książki mogą kontaktować się z autorem wysyłając wiadomość na adres mailowy: jakub.jakubowski@amu.edu.pl
Fot. www.wnpid.amu.edu.pl
Dodaj komentarz