Na Poznań Game Arena pierwszy publiczny pokaz gry Offroad Mechanic Simulator od studia Image Power. Gracze na stoisku mogą przetestować early preview tytułu w specjalnie przygotowanej strefie.
Znajdą się w niej flagowe modele aut znane ze zwiastuna produkcji. Stołeczne studio nie zapomniało o miłośnikach tematyki marynistycznej i z myślą o nich na stoisku pojawi się też prawdziwa jednostka pływająca prosto ze zwiastuna Yacht Mechanic Simulator.
Image Power – spółka z Grupy PlayWay – na stoisku firmowym przygotowała 4 stanowiska komputerowe, przy których można po raz pierwszy przetestować Offroad Mechanic Simulator. Po dobrze przyjętym trailerze, zespół deweloperów udostępnia graczom wczesną wersję tytułu do testów. Produkcja pozwala na modyfikowanie pojazdów i przygotowanie ich na najtrudniejsze wyzwania, z jakimi tylko mogą się zmierzyć. W trybie single-player można śledzić swój progres i uczyć się, w jaki sposób serwisować drogie samochody. Kupując w sklepie odpowiednie części możemy zmienić swoją terenówkę w prawdziwego potwora, któremu nie straszna żadna przeszkoda.
Yacht Mechanic Simulator 2021 to z kolei propozycja dla tych, którzy od jazdy na czterech kołach wolą przemierzać bezkresne morza i oceany. W grze można zostać milionerem i zbudować swoje jachtowe imprerium. W trakcie rozgrywki naszym zadaniem jest szukanie opuszczonych łodzi oraz ich renowacja. Możemy zaprojektować każdy, nawet najdrobniejszy detal, a następnie przetestować swoje jachty w niepowtarzalnej scenerii, dzięki znakomitej oprawie graficznej. Na graczy w strefie Image Power będzie czekał piękny luksusowy jacht.
Na targach Poznań Game Arena nie brakuje atrakcji dla fanów symulatorów. Miłośnicy terenówek mogą przetestować wczesną wersję gry Offroad Mechanic Simulator, która po raz pierwszy jest publicznie pokazana oraz zrobić sobie zdjęcie w środku samochodu offroadowego. Wielbiciele tematyki marynistycznej będą mogli zagrać w Yacht Mechanic Simulator 2021 oraz porozmawiać z zespołem odpowiedzialnym za pracę przy Cruise Ship Manager – unikatowej grze o zarządzaniu luksusowym statkiem pasażerskim – mówi Marcin Zaleński, Creative Director Image Power S.A.
Dodaj komentarz