Jak zbudować własną markę w social mediach? Jak przygotować wideo? Dlaczego dobry menadżer musi być dobrym PR-owcem? Wczoraj uczestnicy cyklu warsztatów „Media – marka- kreatywność” rozmawiali o mediach, kreowaniu marki, sposobach budowania wizerunku firm i osób oraz o efekcie oryginalności w branżach medialnych. Warsztaty odbyły się we wrocławskiej siedzibie Uniwersytetu SWPS.
Cykl zajęć odnosi się do szeroko rozumianej tematyki creative industries, czyli przemysłów kreatywnych. W trakcie wydarzenia praktycy tacy jak Rafał Motriuk z Informacyjnej Agencji Radiowej, Marta Soja z Lemon Sky, korespondent wojenny Wojciech Cegielski oraz grafik Paweł Pawiński prowadzą warsztaty rozwijające kompetencje z zakresu dziennikarstwa, mediów, brandingu i kreowania wizerunku. W ramach bloku poświęconego mediom i dziennikarstwu uczestnicy dowiadują się, jak pisać kreatywnie (nie tylko do gazet), jak tworzyć i obrabiać dźwięk w ogólnodostępnych programach komputerowych, czym jest pop-nauka i jak o niej mówić w mediach. W trakcie zajęć tworzą tekst, nagrywają materiał dziennikarski i przygotowują korespondencję.
Podczas warsztatów poświęconych budowaniu wizerunku osoby zainteresowane tematyką promocji i autopromocji rozwijają kompetencje związane z budowaniem silnej marki firmy oraz zarządzaniem sobą jako marką w mediach społecznościowych. Uczestnicy dowiedują się, dlaczego warunkiem prowadzenia udanego biznesu jest rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i dobrego PR. Zobaczą, jak tworzyć wyróżniającą się markę, zdiagnozują swój wizerunek w internecie i nauczą się elementów efektywnej komunikacji menadżera.
Warsztaty kreatywne pozwalają uczestnikom dowiedzieć się, jak występować przed kamerą, nauczą stosowania wybranych techniki kreatywnej komunikacji i podstaw przygotowywania video reklamowych. Osoby uczestniczące w zajęciach nagrają i przeanalizują swoje wystąpienie medialne oraz poznają podstawy montażu.
Dodaj komentarz