Spot promocyjny lub prezentacja

Polska Izba Przemysłu Targowe zaprasza studentów do udziału w II edycji konkursu Targi 4.0. Zadaniem uczestników jest przygotowanie spotu promocyjnego albo prezentacji multimedialnej na jeden z dziesięciu tematów poświęconych przyszłości targów w Polsce i na świecie. Do wygrania atrakcyjne nagrody m. in. stypendium o wartości 3 tys. złotych.

Polska Izba Przemysłu Targowego od 26 lat zrzesza, wspiera i integruje przedsiębiorców szeroko pojętej branży targowej. Członkami PIPT są przede wszystkim organizatorzy targów i operatorzy obiektów targowo-konferencyjnych w Polsce, dostawcy usług projektowania, budowy i wyposażania stoisk targowych, transportu i spedycji targowej, organizatorzy wystąpień polskich firm w targach za granicą i przedstawicielstwa targów zagranicznych w Polsce, a także firmy z branży reklamy
i marketingu, IT, media, przedsiębiorstwa gastronomiczne i dostawcy bazy noclegowej dla klientów targów.

Konkurs rozpoczął się 29 października 2019, a zakończy uroczystą galą z wręczeniem nagród 3 czerwca 2020. Jest ona objęta patronatem Jarosława Gowina, ministra nauki i szkolnictwa wyższego. II edycję konkursu wspierają także patroni honorowi: Krajowa Izba Gospodarcza i Studenckie Forum Business Centre Club oraz patroni medialni: Radio Afera oraz Perspektywy.

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu na stronie PITP:

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*