Projekty w formie prezentacji. Jeszcze 10 dni

Do końca lutego studenci z krajów bałtyckich, w tym z Polski,  mogą zgłaszać projekty do międzynarodowego konkursu L’Oréal Brandstorm. To już 26 jego edycja. 

Tym razem zadanie konkursowe pozwala wykazać się zarówno pod kątem biznesowym, inżynierskim, jak i CSRowym, a co za tym idzie powalczyć o nagrody we wszystkich trzech kategoriach. Finał krajowy odbędzie się w kwietniu w Warszawie, a zwycięski team poleci w maju do Paryża, żeby zmierzyć się ze studentami z całego świata. Zadaniem uczestników tegorocznej edycji Brandstorm jest opracowanie nowatorskiej koncepcji profesjonalnych salonów fryzjerskich, angażujących młodych ludzi – millenialsów i zwiększających lojalność fryzjerów, dedykowanych marce L’Oréal  Professional Products – tegorocznemu partnerowi konkursu. Trzyosobowe drużyny mogą aplikować do konkursu do 28 lutego za pośrednictwem platformy brandstorm.loreal.com.

Uczestnicy zgłaszają swoje projekty w formie prezentacji za pośrednictwem platformy internetowej. Następnie są one oceniane zarówno pod kątem biznesowym, technologicznym, jak i CSR (zrównoważony rozwój).

– Grupa L’Oréal chce wciąż rozwijać koncept konkursu. Tegoroczna rozszerzona formuła jest odpowiedzią na potrzeby młodych ludzi oraz wymagania stawiane nam przez dynamicznie zmieniający się rynek technologii, biznesu i zrównoważonego rozwoju. Właśnie dlatego
w Brandstorm 2018 studenci otrzymali wspólne zadanie. Dzięki temu mają możliwość całościowego, strategicznego spojrzenia na model biznesowy i oparcie go na nowoczesnych technologiach i najlepszych zasadach zrównoważonego rozwoju, bez konieczności dokonywania wyboru tematyki projektu –
mówi Marcin Kępa, Talent Attraction & Acquisition Specialist, L’Oréal Polska.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*