Planowana już jest VII edycja

Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego są studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.

Konkurs był adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni,  którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2015 do 31 lipca 2018 r . Nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład weszli posiadacze certyfikatu DIMAQ, certyfikowani trenerzy DIMAQ, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, przedstawiciel SGH. Spośród wszystkich nadesłanych prac do II etapu zostały zakwalifikowane 4 prace magisterskie i 9 licencjackich, spośród których jury ostatecznie wyłoniło czworo laureatów.

Decyzją jury zwycięzcą VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI w kategorii prac magisterskich został Karol Kopańko (SGH). W kategorii prac licencjackich pierwsze miejsce ex aequo zdobyły: Aleksandra Garbarska (SGGW) oraz  Agata Siemaszko (UG). Jury przyznało również wyróżnienie za pracę  magisterską Karolowi Gajosowi (PWSFTviT w Łodzi), której autorem jest Karol Gajos.

– Sam pomysł, aby IAB Polska przyglądało się pracom z zakresu digitalu, jest znakomity. Z jednej strony my, praktycy tego rynku, mamy wgląd w to, co najmocniej interesuje uczelnie w Polsce i samych studentów. Z drugiej – absolwenci już na starcie kariery zawodowej mogą otrzymać realne wsparcie ze strony środowiska skupiającego branżę i mają ogromną szansę, aby zostać dostrzeżonymi przez potencjalnych pracodawców. To również ich pierwszy nieraz kontakt z DIMAQ, programem certyfikacji wiedzy i umiejętności e-marketingowych – mówi Grzegorz Krzemień, juror konkursu, szef Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, Prezes GoldenSubmarine.

Planowana już jest  VII edycja konkursu. Będzie ona poszerzona o kategorię prac podyplomowych, a zgłoszenia będą przyjmowane wiosną 2019 roku. Szczegółowe informacje o Konkursie na stronie IAB Polska: http://iab.org.pl/. Informacje o Studiach Podyplomowych SGH Marketing Internetowy: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*