Na najlepszych czekają nagrody

Wyzwaniem nawiązującym do nowego klipu „Królowa Okazji” Kaufland zadebiutował na TikToku, otwierając się tym samym na kolejny kanał komunikacji popularny szczególnie wśród nastoletniej grupy odbiorców.

Sieć nawiązała współpracę z influencerami, których zadaniem będzie angażowanie użytkowników aplikacji poprzez różnorodne wyzwania. Na najlepszych czekają nagrody − vouchery na zakupy w sklepach Kaufland.

Debiut w nowym kanale społecznościowym jest kolejnym krokiem w kierunku wszechstronnej komunikacji. Do tej pory Kaufland był obecny w takich serwisach jak Facebook, YouTube, Instagram oraz LinkedIn. A teraz TikTok, sieć rozszerzyła grupę odbiorców treści przede wszystkim o nastolatków − głównych użytkowników tego kanału.  

Oprócz angażujących treści odnoszących się do zabawy i czerpania radości z życia tiktokowicze znajdą również nawiązania do tematów, które odgrywają w życiu nastolatków coraz większą rolę: troska o środowisko, zdrowe odżywianie, aktywny tryb życia czy idea zero waste. Konto sieci Kaufland na TikToku dostępne jest pod adresem: https://www.tiktok.com/@kauflandpolska. Za obsługę marki na platformie odpowiada agencja Kamikaze.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*