GMC – nie ile, ale jak

dav

Golden Marketing Conference – czyli nie ile, a jak

W poznańskiej Sali Ziemi (27-28 marca) na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się największa w Polsce konferencja marketingowa – Golden Marketing Conference (GMC). Prelegenci mówili m. in. o czynnikach efektywnego marketingu, budowaniu marki czy zarządzaniu sobą w biznesie.

Konferencja organizowana jest cyklicznie i budzi duże zainteresowanie wśród osób z branży marketingowej. Jednak mimo możliwości pomieszczenia 1800 osób, jaką daje Sala Ziemi, udało się zapełnić ją w połowie. Spotkanie, mimo anglojęzycznej nazwy, jest poświęcona polskim marketingowcom. Prelekcje nie są tłumaczone na inne języki. Zorganizowano również warsztaty z nowoczesnego marketingu, jakim jest Google AdWords, Google Analytics czy facebookowy Messenger lub Fanpage.

Golden Marketing Conference w liczbach to 2 dni prelekcji, 800 uczestników, 19 prelegentów, 5 prowadzących  warsztaty. Ceny biletów na to wydarzenie były wysokie, a warsztaty dodatkowo płatne. Mimo to, konferencja uznawana jest za najbardziej wyczekiwaną w kraju, a ceny są niższe, niż na wydarzeniu podobnym, organizowanym w stolicy. Organizator zapewnił odpowiednią jakość, jaką gwarantowali znani w Polsce prelegenci oraz bonusy (np. pakiety zawierające posiłek z wykładowcami).

Fot. Michał Więckowski

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*