Będą partnerami strategicznymi

Wiosną 2018 PolskiBus.com zniknie z rynku, łączy się z największą europejską siecią autobusów międzymiastowych FlixBus.

Według ustaleń branżowego serwisu Okazje Podróżnika, właściciel marki PolskiBus.com – Souter Holdings Poland zostanie podwykonawcą niemieckiego przewoźnika FlixBus. Współpraca z nim została ogłoszona na konferencji prasowej. W wyniku restrukturyzacji, do kwietnia przyszłego roku marka PolskiBus.com zostanie wygaszona, nastąpi integracja sprzedaży i systemów rezerwacyjnych. W ramach rebrandingu, na autobusach Polskiego Busa pojawią się oznaczenia FlixBusa. Firmy podały, że będą partnerami strategicznymi – połączą swoje platformy sprzedażowe i siatki połączeń. Nadal będzie działał serwis PolskiBus.om, niebawem zostanie uruchomiona też polskojęzyczna witryna Flixbus.pl

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*