Brawo!

Zespół studentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu znalazł się wśród 30 najlepszych na świecie i jednocześnie w gronie Top 15 Europy tegorocznej edycji konkursu Google Online Marketing Challenge (GOMC).

Sklasyfikowani jako najlepszy polski zespół, nasi studenci pokonali ponad 1660 drużyn z całego świata. Pod opieką naukową dr. Wojciecha Czarta z Wydziału Fizyki UAM przeprowadzili kampanię promocyjną dla internetowego sklepu modelarskiego Fun & Fly. Kolejny zespół UAM startujący w GOMC w ramach prowadzonych przez dr. W. Czarta zajęć z marketingu internetowego dla studentów wymiany międzynarodowej (AMU-PIE) został sklasyfikowany w rankingu GOMC jako “Strong” w kolejnej kategorii po finalistach i półfinalistach.

Skład zespołu Top 15: Marta Kłobukowska (kapitan), Weronika Ziętek, Wojciech Odważny i Kamil Poturalski. Skład zespołu AMU-PIE: Paulina Dąbrowska (kapitan), Dan Rusnac, Francesco Moca i Lidja Milonashi.

GOMC jest jednym z największych międzynarodowych konkursów marketingu internetowego, w którym co roku biorą udział tysiące zespołów studenckich z całego świata. Uczestnicy konkursu mają za zadanie przygotować i przeprowadzić trzytygodniową kampanię promocyjną dla wybranej firmy. Konkurs wymaga od uczestników znajomości marketingu internetowego, metod optymalizacji oraz zarządzania strategicznego. Zaletą konkursu jest umożliwienie studentom zdobycia doświadczenia pracy w rzeczywistej przestrzeni rynkowej jeszcze w murach uczelni.

Więcej na stronie www.amu.edu.pl

Fot. www.amu.edu.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*