Rebranding za 40.000.000 zł

Bank, który jest sponsorem i oficjalnym bankiem Euro 2012 zmienił logo i nazwę. Rebranding będzie kosztować 40.000.000 zł. Zamiast żubra jest czerwona kropka z białą jedynką w środku. Nazwa zmieniła się z PEKAO SA na Bank Pekao. Nowy szyld jest kopią logotypu grupy „UniCredit” do której należy bank.

Przemiana ma odświeżyć oraz poprawić wizerunek banku. Luigi Lovaglio, prezes Zarządu Banku Pekao: -„Jesteśmy dumni z bycia Oficjalnym Bankiem Mistrzostw Europy – czytamy na stronie internetowej Pekao. Na fali Euro 2012 otwieramy nowy rozdział naszej historii w nowych, biało-czerwonych barwach. W tych nowych barwach chcemy być jeszcze bardziej dynamiczni, nowocześni, innowacyjni i jeszcze bardziej otwarci na nowe wyzwania.”

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*